צור קשר בנושא ביטול עסקה

תנאים לביטול עסקה:

1. ביטול עיסקה אפשרי בתוך 14 יום מיום עשיית העיסקה או מיום קבלת כתב שירות זה, לפי המאוחר (וכאשר מדובר באדם עם מוגבלות ו/או אזרח ותיק ו/או עולה חדש, כהגדרתם בחוק, בתוך 4 חודשים מיום עשיית העיסקה או מיום קבלת כתב שירות זה, לפי המאוחר), הכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
2. הודעת ביטול ניתן לשלוח במייל info@oneservice.co.il או בפקס 03-9631577 או במשלוח מכתב לת.ד 5267 ראשל"צ 75151 או בפנייה טלפונית למוקד השרות או בפנייה דרך אתר החברה.
3. במידה והלקוח ביטל עסקה זו לאחר 14 יום מתאריך ביצוע העסקה, ייגבו מהלקוח דמי שימוש עד תאריך הביטול ועלות כל המתנות או ההטבות שנמסרו ללקוח בעת ביצוע העסקה במידה וניתנו ע"י נציגי החברה. לחברה שמורה הזכות בין חיוב עבור דמי ביטול לבין חיוב עבור התיקונים שבוצעו עד למועד בקשת הביטול, הגבוה מבניהם.
4. במידה והלקוח השתמש בשירות במהלך תקופת השירות הרלוונטית רשאית החברה לנכות את חודשי השימוש באופן יחסי מהתשלום השנתי שבגינו שולם לחברה ו/או לגבות עבור עלויות התיקון שבוצעו "במכשיר", וזאת עפ"י שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
5. לחברה שמורה הזכות לבטל את העסקה לרבות ולא רק במידה ולא התקבלה מלוא התמורה בגין השרות, במקרה של מכירת המוצר ע"י הלקוח ללא ידיעתנו לגורם שלישי, במקרה של נזק שאינו מכוסה במסגרת הסכם זה, במקרה והמוצר הועבר למקום מגורים מרוחק שאינו בתחום "אזור השירות" או בכל מקרה של אי יכולת שימוש במוצר כתוצאה מתקלה שלא ניתנת לתיקון או אי השגת חלק אצל היבואן.

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    טלפון (חובה)

    ההודעה שלך